Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

ΜΑΙΡΟΥΛΑ

Μαιρούλα, επειδή ξέρω ότι κάνεις πως δεν διαβάζεις τα σημειώματα που σου αφήνω στο ψυγείο και τα μηνύματα που σου στέλνω στο κινητό, και έχω βαρεθεί να μην απαντάς στο τηλέφωνο, σου το λέω από δω για να γίνεις ρόμπα και να συμμορφωθείς και να βάλεις μυαλό γιατί βαρέθηκα. Το βράδυ που θα γυρίσω να έχεις ανάψει το θερμοσίφωνο και να έχεις ζεστάνει το φαΐ στο φούρνο μικροκυμάτων γιατί αλλιώς θα ρίξει φωτιά ο Θεός να σε κάψει.
Ο αρραβωνιαστικός σου.

ΥΓ. Το πλαστικό άσπρο φιαλάκι που είναι στο ντουλάπι και γράφει πάνω σόδα έχει σόδα. Στο φαΐ μη βάλεις απ’ αυτό. Βάλε απ’ το άλλο πλαστικό φιαλάκι που είναι στο ντουλάπι και γράφει πάνω αλάτι. Αυτό έχει αλάτι.
ΥΓ.2 Οι παντόφλες που μου έφερες χθες όταν γύρισα δεν είναι οι δικές μου. Εγώ φοράω 46. Ποιανού ήτανε;
ΥΓ.3 Η μάνα σου είναι ηλίθια.
ΥΓ.4 Ο Τάκης είμαι. Που φοράει νούμερο παπούτσι 46. Ο άλλος δεν ξέρω ποιος είναι. Αλλά άμα μάθω θα δει αυτός τι θα πάθει.
ΥΓ.5 Γιατί άλλαξες κλειδαριά;

2 σχόλια:

K@terin@ είπε...

Κάνε συνδυασμό του αριθμού παντόφλας και αθλητικού μαζί με την αλλαγή στις κλειδαριές και θα καταλάβεις γιατί δεν σηκώνει το τηλέφωνο .

Υ.Γ για την μαγειρική της και την μαμά της δεν μπορώ να σχολίάσω κάτι ....

Τάκης είπε...

Δεν καταλαβαίνω τι υπονοείς. Ξέρεις μήπως τη Μαιρούλα;