Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

ΣΧΟΛΗ ΓΙΑ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ

Αν ονειρεύεστε μια λαμπρή καριέρα στο χώρο του αισθησιακού θεάματος, η Σχολή Αισθησιακής Υποκριτικής Τέχνης είναι εδώ για να σας καθοδηγήσει βήμα βήμα. Στις υπερσύγχρονες και φιλόξενες εγκαταστάσεις μας θα διδαχτείτε όλα τα μυστικά και τις τεχνικές του πορνό (σκληρού και μαλακού) από καταξιωμένους αστέρες του είδους. Πρόγραμμα μαθημάτων αυστηρά προσανατολισμένο στην πρακτική εξάσκηση.

Πληροφορίες-εγγραφές: traniefkeria@tinstack.com, υπόψη «Μεγάλου»

8 σχόλια:

Masterpcm είπε...

"Φτασμένοι καλλιτέχνες" γίνονται δεκτοί για μεταπτυχιακό, master, πρακτική έστω τέλος πάντων;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μου, κανένας καλλιτέχνης δεν μπορεί να πει για τον εαυτό του ότι είναι φτασμένος. Ο καλλιτέχνης, ειδικά του πορνό, οφείλει να βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση. Η τελειότητα είναι το αιώνιο ζητούμενο, αλίμονο όμως σε αυτόν που θα πιστέψει ότι την έφτασε.

Πάντως με το κατάλληλο ποσό κάτι θα βρεθεί και για εσάς. Η σχολή μας διαθέτει ολιγομελή τμήματα τόσο για αρχάριους όσο και για προχωρημένους.

Υγιαίνετε,

Μεγάλος

Masterpcm είπε...

Συγκινημένος!!! Από την άμεση (δυο ολόκληρες μέρες και δυο ολόκληρες νύχτες = 4 καθυστερήσεις) οφείλω να σας ενημερώσω πως ήδη ενεγράφην αλλού...

Λυπάμαι για εσάς..!!
Χάσατε μια τεράστια ευκαιρία ενος μοναδικού καλλιτέχνη με ανεπανάληπτη υποκριτική ικανότητα, ειδικά στο καρεκλάτο!! Συγκλονιστικός!!!

Δεν πειράζει Μεγάλε, μια άλλη σχολή.


Ο ΔΥΣΘΕΩΡΗΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Φτου να μου χαθείτε, δεν έχω πάρει και τα λεξοτανίλ μου σήμερα, έρχεται η κάθε ψωνάρα και νομίζει ότι θα γίνει πορνοστάρ. Πορδοστάρ μπορεί, αλλά για αυτό δε χρειάζεται και κάνα ταλέντο.

Και για να μάθεις, επειδή έχω τα νεύρα μου, έχω ενημερώσει όλες τις μεγάλες εταιρείες παραγωγής πορνό και όχι πρωταγωνιστής, ούτε κομπάρσος δεν θα γίνεις. Χα χα, ο δυσθεώρητος δεν θα μπορεί να πάρει ούτε ένα τοσοδά ρολάκι, για να μάθεις να μου τη λες εμένα, ξέρεις ρε ποιος είμαι εγώ; Ο γαμώ και δέρνω είμαι, σαχλή ζαμπονοτυρόπιτα.

Ο Μεγάλος

M είπε...

Με λύπη μας σας πληροφορούμε ότι ο Μεγάλος απεβίωσε. Αναμένεται ιατροδικαστικό πόρισμα, φαίνεται όμως ότι το μοιραίο επήλθε μετά από μεγάλη ψυχική βάσανο προκληθείσα από υπέρμετρο εργασιακό στρες.

Είναι εξάλλου εμφανές από την τελευταία γραπτή του παρακαταθήκη, όπως αυτή παραδώθηκε στην αιωνιότητα στο αμέσως προηγούμενο σχόλιο, ότι ο γέρος δεν ήτανε και πολύ στα καλά του τελευταία. Μετά από εμπιστευτική συζήτηση με τον ψυχαναλυτή του, μάθαμε, αλλά δεν θα το πούμε σε κανέναν, ότι είχε λωλαθεί τελείως.

Ας είναι αλαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει και σχωρεμένες οι αμαρτίες του.

εκ της Τ.Ε.

Masterpcm είπε...

Σνιφφφ,σνίφφφφ, αααααααψψψψψψψοοοοουυυυ!!!!!!!

Κρύωσα, στην κηδεία... Αισθάνομαι άσχημα, τον σκότωσα με την ειλικρίνειά μου... δεν έπρεπε να του τα πώ για μένα... δεν το άντεξε..
Δεν ήταν και εύκολο να νοιώσει τόσο ταπεινός μπροστά μου. Μεγάλος.. τέλος πάντων, μεγάλος.... ήταν, αλλά Δυσθεώρητος; Που πας μωρέ;!!
Τα παλληκάρια σε περιμένουν στη ρεματιά Αρχηγέ.....(!!!!!!!!).
Αμάν, έπεσα στην επανάσταση πάλι...
Με καλεί το καθήκον. Τώρα που γύρισα πίσω,ας τον αναστήσω, για να μην πάει στο διάολο..
Πάλι ψυχικό θα κάνω, άλλωστε την τελευταία φορά είχα κάνει χαλάνδρι..

M είπε...

Ανασταίνετε και νεκρούς; Μα αυτό είναι καταπληκτικό. Νομίζω ότι θα πρέπει να το εκμεταλλευτείτε.

Unknown είπε...

Kalimera sas exw steilei mhnyma sto email pou grafetai perimenw apanthsh sas eyxaristw