Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

ΣΕ ΨΑΧΝΩ

Την είδα πάλι το πρωί και νόμιζα πως μου κάνει πλάκα. Στάθηκε ένα δευτερόλεπτο και μετά εξαφανίστηκε κάτω από το πλυντήριο. Ξέσπασα σε κλάματα και μετά χάραξα ινδικές ευχές με τον χαρτοκόπτη στο μπράτσο μου. Μου έχουν σπάσει τα νεύρα και εσύ δεν απαντάς στο τηλέφωνο μετά από την τελευταία συνεδρία που είχαμε.
Αν δεν θέλεις να με ξαναδείς, μήπως έχεις κανένα συνάδελφο να μου συστήσεις;

^Ι$Θ@Ρ#ω traniekeria@tinstack.com υ/ο κ. Ζάκη

Υ.Γ. Θέλω να γίνω και εγώ πεταλουδίτσα.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

File mou katalavaino to drama sou. Ki ego otan arhisa ta narkotika zousa se enan paraxeno kosmo me polla xromata, psihedeleia. Meta ta ekopsa kai apo tote i tileorasi mou paizei mono aspromaura, kai ta tragoudia tis Vissi den akougontai to idio kala pia. Ase pou exei arxisei na me kovei kai to sovrako. I alitheia einai oti ola auta exoun ginei akoma pio odynira apo tote pou autoktonise o psychanalytis mou.

Ανώνυμος είπε...

εγω που ονειρευομε οταν μεγαλωσω να γινω μαργαριτα που να παω να απευθινθω;

Limencut είπε...

Μου αρέσει εδώ! Τόσες πεταλούδες μαζί τιτιβίζουμε τραγούδια του λόγγου...

Οι μαργαρίτες δεύτερη πόρτα δεξιά (το δωμάτιο με τους αφράτους τοίχους)