Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΓΚΛΟΜΠ ΜΟΥ

Έχασα το γκλομπ μου στην πορεία, στη γωνία Σίνα και Ακαδημίας. Παρακαλείται όποιος το βρήκε να μου το επιστρέψει γιατί μου λείπει τρομερά. Ο ψυχαναλυτής μου μού είπε ότι το γκλομπ μου λειτουργεί σαν φαλλική προέκταση και χωρίς αυτό αισθάνομαι ευνουχισμένος. Επίσης μου είπε ότι είμαι μπάτσος-γουρούνι-δολοφόνος και με πέταξε από το γραφείο του με τις κλωτσιές.

Δίδεται αμοιβή.

Επικοινωνία στο: traniefkeria@tinstack.com, υπόψη φτωχού και μόνου μπάτσου του κλώτσου και του μπάτσου.

5 σχόλια:

Limencut είπε...

Τι χρώμα ήτανε;

ο φιλος του οικονομου είπε...

Εκεί που ξέρεις έψαξες;

Limencut είπε...

LOL

Ανώνυμος είπε...

αγαπητε φιλε του οικονομου εισε φανταστικος εκει ακριβως που ειπες ητανε το γκλομπ μου

αποφασισα να μην το βγαλο γιατι τελικα μου αρεσει

Ανώνυμος είπε...

οταν δεν βαραει το βαζει καπου και του περναει..